In Sofias place;D

Hej:)
Idag har det inte hänt något speciellt i skolan. Slutade typ 14:15 och då kom min underbaraste mamma och hämta mig:)♥ Vi åkte och handla och så;) Sen när jag kom hem så hjälpte jag mamma att kasta sopor och så. Sen gck jag ut en liten stund med Wille, Sofia och Tudor. Vi åkte lite pulka vid hammarbybacken;) Sen tittade vi på Let´s dance och åt hos mig;) Just nu är jag hos sofia. Ska sova hos henne;)

Just nu sitter vi och äter glass med jordgubbar:P Gott:P Och så tittar vi på tv. Aja har inget mer att skriva, men vi hörs imorgon;)
Puss o God Natt♥
Linnea
En cool bild på My när vi var hos Anna:)♥♥
Canon EOS 1000D + Canon EF 18 - 55 mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0